SuPer-Nuoret (35v ja alle)

SuPer-Nuoret

Jos olet alle 35-vuotias varsinainen jäsen, tule mukaan SuPer-Nuorten toimintaan!

SuPer-Nuorten paikallisissa ja valtakunnallisissa tapahtumissa on luvassa hauskaa tekemistä, toimintaa, rentoa menoa, tärkeää tietoa työelämästä ja hyviä tyyppejä. Nuorten tapahtumissa voit tuoda äänesi kuuluviin ja jakaa kokemuksia työelämästä muiden nuorten kanssa.

Toimintaa järjestää SuNu-työryhmä yhdessä liiton työntekijän ja paikallisten aktiivien kanssa.

Valtakunnallisia tapahtumia järjestetään noin 1-2 kertaa vuodessa ja niistä saa tietoa SuPer-lehdestä, Facebookista, sähköpostitse sekä kohdasta SuPerin koulutukset. Alueellisesti paikallista toimintaa järjetää ammattiosasto. Lähde rohkeasti mukaan ja vaikuta oman alueesi nuorisotoimintaan olemalla yhteydessä oman ammattiosastosi aktiiveihin tai oman alueesi SuNuun.

Mitä SuNu tekee?

SuNu on valtakunnallinen SuPer-Nuorten työryhmä, jonka tavoitteena on kannustaa nuoria jäseniä lähtemään mukaan superilaiseen toimintaan, lisätä työelämätietoutta sekä ylläpitää superilaista me-henkeä.

Lisäksi SuNu pyrkii omalla esimerkillään vahvistamaan nuorten kollegojen ammatti-identiteettiä. SuNut auttavat ammattiosastoja järjestämään nuorille suunnattua toimintaa paikallisesti sekä toimivat nuorten äänitorvena liittoon päin.

Vuonna 2005 perustettu SuNu koostuu alle 35-vuotiaista superilaisista eri puolelta Suomea. Toimikausi on aina kaksi vuotta kerrallaan. Kokoonnumme säännöllisesti, 4-5 kertaa vuodessa.